Vezi trailer oficial al jocului Pentru cei care nu stiu, Sims 2 este continuarea geniala a primului joc The Sims. The Sims 2 s-a vândut într-un milion de copi, doar în primele zile. Ce trebuie să faci? Scopul jocului este să-ți creezi o familie, să-i cumperi o casă (s-au să o ridici de la 0) și să ai grijă de noua ta familie, să interacționezi cu vecinii, să îți faci prieteni, să mergi la lucru, să-ți dai silința să fii avansat, să ai grijă de copii etc.
Cu ce diferă de prima variantă?
Ideea este, evident, aceeași, dar s-a pus mult mai mult accent pe detalii. Și s-au adăugat foarte multe lucruri noi. O să dau câteva exemple, doar ca idee: detalile pe care le poți da „simsului” tău, începând de la sex și vârstă, până la culoare ochiilor, forma gurii, a feței, aspirații etc. De asemenea ai mai multe cartiere unde îți poți pune familia. Poți adopta un copil, sau face unul cu „simsul” iubit.
Distribuitor: EA Games Producător: Maxis Cerinţe minime de sistem Sistem de operare: Windows 98/ME/2000/XP Procesor: Pentium 3 @ 800 MHz Memorie: 256 MB Hard Drive: 3.5 GB Drum liber Memorie video: 32 MB Video Card: cu transforme şi de iluminat Placa de sunet: compatibilă DirectX DirectX: 9.0 Claviatură Mouse DVD-ROM Pentru cei care s-au gândit să cumpere sau să descarce jocul, iată câteva serial number ce vă pot ajuta în instalare: THA2-Z3FK-OR1A-3HZ4-2WUS 374U-U5GT-1RZ9-4PDG-T5QZ DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH XUT3-6LHW-ZOR1-JH7N-VV7I DWJ2-Q92Z-R1R1-5F6R-077P
De asemenea iată și câteva parole pentru a trișa puțin :) Aceste coduri pentru sims 2 sau parole sims 2 se scriu in consola care se deschide cu Ctrl+Shift+C:
aging on/off (on sau off): Simsii (nu mai) imbatranesc deleteAllCharacters: Stergi toti simsii din unghiul camerei vecinilor exit: inchizi consola expand: Maresti consola help: Lista tuturor codurilor help comanda (unde comanda este codul despre care cauti informatii): Afiseaza informatiile codului dorit kaching: +1000 Sim bucks motherlode: +50000 Sim bucks StretchSkeleton: Modifici talia simsilor vsync on/off (on sau off): Activezi sincronizarea pe verticala (apartine de grafica) boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel (True sau False): Activezi sau dezactivezi podurile din vecinatate boolprop displayNeighborhoodProps (True sau False): Activezi sau dezactivezi imobilele din vecinatate boolprop objectShadows (True sau False): Activezi sau dezactivezi umbrele obiectelor din exterio boolprop displayNeighborhoodRoads (True sau False): Activezi sau dezactivezi drumurile din vecinatate boolProp guob (True sau False): Activezi sau dezactivezi umbrele obiectelor din interiorp guob (True sau False): boolprop displayNeighborhoodWater (True sau False): Activezi sau dezactivezi sursele de apa din vecinatate boolprop displayNeighborhoodFlora (True sau False): Activezi sau dezactivezi copacii din vecinatate boolprop carsCompact (True sau False): Activezi sau dezactivezi detaliile masinilor din imprejurimi boolprop renderSelectedSimLevel (True sau False): Activezi sau dezactivezi functia prin care zidurile nu mai taie simsul selectat boolProp displayPaths (True sau False): Activezi sau dezactivezi functia prin care vezi drumurile pe care le iau simsii boolProp simShadows (True sau False): Activezi sau dezactivezi umbrele simsilor intProp maxNumOfVisitingSims 8: Inviti mai multa lume la petreceri boolProp snapObjectsToGrid True sau False: Activezi sau dezactivezi functia prin care plasezi obiectele dincolo de grid social_debug: Previi reactiile sociale nosound: Dezactivezi sunetul f: Modul full screen (deschide sims pe tot ecranul) r[lungime]x[latime]: Alegi rezolutia (ex 640x480, 800x600, 1024x 768, etc..) w: Modul window (deschide sims intr-o fereasta) maxmotives: Stare de fericire a personajului selectat familyfunds (numele de familie al familiei) xxxx: iti da orice suma de bani vrei pentru orice familie de simsi (unde xxxx este suma pe care o doresti). Mai sunt de asemenea câteva șmecherii pentru a nu plăti facturi, sau pentru perverși, să-ți vezi „simsul” gol, când face baie. Dar vă las să le aflați voi.
În orice caz, jocul este foarte reușit, și nu se compară cu primul joc, sau cu cel ce i-a urmat.
|